Mølla i ny visuell drakt

Markedsgruppa på Mølla har sammen med Vaag reklamebyrå utarbeidet en markedsstrategi for kjøpesenteret som nå har resultert i ny visuell profil og kommunikasjonskonsept 

Tre verdier ble jobbet fram som gjenspeiler Møllas identitet og formidler at i hjertet av lokalsamfunnet ligger Mølla – som med sine imøtekommende ansatte og koselige atmosfære tilbyr det du trenger i hverdagen. I dette skal Mølla kjøpesenter være ekte, tillitsfull og fremoverlent.  

 

Å være ekte for Mølla innebærer en autentisk og transparent tilnærming som gjenspeiler både kjøpesenterets identitet og kundenes forventninger. 

 

Å være tillitsfull er avgjørende for Mølla storsenter, og er fundamentet for langvarige relasjoner mellom kjøpesenterets leietakere og kundene.  

 

Å være fremoverlente for Mølla storsenter innebærer en åpenhet for endring, der man konstant søker etter nye muligheter til å forbedre og tilpasse seg kundenes skiftende behov og forventninger.  

 

Utfra disse tre verdigrunnlagene har Mølla fått et kommunikasjonskonsept som sier; Hjertelig gjensyn.  

Senterleder Harald Tungevåg forteller at det fine med slagordet er at det har flere betydninger. Det kan handle om Mølla som storsenter, de ansatte og at Mølla er en sosial møteplass hvor du kan møte kjentfolk. Hjertelig gjensyn fokuserer på å skape en meningsfull forbindelse mellom Mølla storsenter og dets kunder og besøkende, og Harald er opptatt av at hvert besøk og tilbakekomst skal være en god opplevelse. Hjertelig gjensyn! 

 

Foto: Ricardofoto 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Dette nettstedet bruker informasjonskapsler for å sikre at du får den beste opplevelsen på nettstedet vårt. Les mer